zamosc.tv

Wypadek yamahy

dodano: 06 czerwca 2019, kategoria: Wypadki

Wypadek 23-letniego motocyklisty.

Oceń wideo:
Poleć znajomym:
Umieść wideo na stronie
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze

dodano: 08:11, 08 czerwca 2019 przez: Kierowca

Ja nie wiem po co tyle agresji, złosci.. miejmy do siebie szacunek, jak nie teraz to kiedy w trumnie bedziecie mieli? Chłopaki maja pasje motory, inni maja hobby na punkcie gier czy tez samochodow czy cos innego. Ludzie szanujmy sie nie zyczmy sobie najgorszego.. dobrze ze im sie nic nie stalo. Niestety u komentatorow nie ma znieczulicy.. chlopaki, ktorzy jezdza motorami to tak jak jedna wielka rodzina, kazdy pomaga sobie.. a ci ktorzy hobby nie maja to kto ich poratuje w razie tragedi, koledzy fikcyjni przez gre? Ludzie jak nie macie czegos waznego do powiedzenia to po prostu zamilczcie. Po co komentowac glupio? Szacunek sie nalezy kazdemu. Zdrowia poszkodowanym Zacytuj

dodano: 16:34, 07 czerwca 2019 przez: Lech

Widzę szacunek i groźby - ludzie normalni jesteście chcecie się wygłupiać nikt wam nie broni ale jak ktos chce spac to też ma do tego prawo, a może ma jeszcze małe dziecko to co nie może okna otworzyć, trzeba się chyba szanować Zacytuj

dodano: 16:21, 07 czerwca 2019 przez: Djr

Zamojska brać motocyklowa (zakładam, że tak jest skoro tak zażarcie bronią) - pogratulować "kultury". Wcale się nie dziwię, że nikt was nie szanuje. Ja też przestaję. A odciny to sobie zróbcie - ale tlenu do mózgu. Zacytuj

dodano: 01:49, 07 czerwca 2019 przez: Pan nikt

@widz to jak się nie da okna otworzyć to napierdol tam cementu I będziesz miał spokój kretynie... Zacytuj

dodano: 23:04, 06 czerwca 2019 przez: Widz

Do 'Widz' Więc mówisz, że z ul. Sadowej, widzisz ulicę Partyzantów? Widocznie patrzysz na mapach google.. ;d Czytanie ze zrozumieniem się kłania napisałem że pewnie tamtendy jeżdzą , ale ok napewno się myle Ty pewnie najmądrzejszy/a Zacytuj

dodano: 23:02, 06 czerwca 2019 przez: S2ybki

@dawca69 a ty chyba oleju nie dolewasz baranie ... Zacytuj

dodano: 23:02, 06 czerwca 2019 przez: Komentator

@widz Widze wyścig się nie udał, mieszkam na ul. Sadowej to okna nie można otworzyć wieczorem tak miedzy 21 a 1 ciągle jeżdzą po ulicach sadowej partyzantow i dzieci zamojszczyzny lub lubelską pilsudzkiego, najczęściej najpierw jedzie auto na obczajke motor na maxa i jeszcze jeden samochód widze normalnie america ściganci, a i parking pod rosmanem na sadowej to miejsce spotkań czy pauzy DAWAJ ADREES BEDZIE ODCINA POD OKNEM KIEPIE Zacytuj

dodano: 23:00, 06 czerwca 2019 przez: Dawca69

@S2ybki Ty chyba prawka nie miałeś przez 3miesiące Zacytuj

dodano: 22:58, 06 czerwca 2019 przez: Zamojski wariat

mi nie szkoda tych swirow nie maja zielonego pojecia o jezdzie powinni im zabrac prawko na stale i mandaty na duze kwoty swirow dawcow MORDA KAPCIU Zacytuj

dodano: 22:57, 06 czerwca 2019 przez: S2ybki

@Dawca69 a ty co passata masz ze ty bezpiecznie jezdzisz? Zacytuj

dodano: 22:56, 06 czerwca 2019 przez: Dawca69

Ta sama jamache widziałem jak jechał na kole ! On chyba lubi jeździć tak niebezpiecznie!!!1!!1 Zacytuj

dodano: 22:55, 06 czerwca 2019 przez: S2ybki

Pewnie 200 miał jebany... Zacytuj

dodano: 21:57, 06 czerwca 2019 przez: tak tak

Do 'Widz' Więc mówisz, że z ul. Sadowej, widzisz ulicę Partyzantów? Widocznie patrzysz na mapach google.. ;d Zacytuj

dodano: 19:30, 06 czerwca 2019 przez: Widz

Widze wyścig się nie udał, mieszkam na ul. Sadowej to okna nie można otworzyć wieczorem tak miedzy 21 a 1 ciągle jeżdzą po ulicach sadowej partyzantow i dzieci zamojszczyzny lub lubelską pilsudzkiego, najczęściej najpierw jedzie auto na obczajke motor na maxa i jeszcze jeden samochód widze normalnie america ściganci, a i parking pod rosmanem na sadowej to miejsce spotkań czy pauzy Zacytuj

dodano: 18:13, 06 czerwca 2019 przez: zabierac motor

mi nie szkoda tych swirow nie maja zielonego pojecia o jezdzie powinni im zabrac prawko na stale i mandaty na duze kwoty swirow dawcow Zacytuj

dodano: 17:12, 06 czerwca 2019 przez: Bravo girl

Do Zamościani. Nie do końca tak jest że pełne A od 24, ponieważ jeśli w wieku 18 lat zrobił lat A2 to wystarczy 2 albo 3 lata praktyki (posiadanie tej kat) już nie pamiętam dokładnie ile ale chyba 2 lata i można zdawać wcześniej pełne A. Natomiast jeśli nie miał wcześniej A2 to może zdawać A dopiero po ukończeniu 24 lat. Pozdrawiam serdecznie Zacytuj

dodano: 17:07, 06 czerwca 2019 przez: Bravo girl

Do Tomasz. Nie życz drugiemu co tobie nie miłe.... Skąd wiesz co ciebie czeka w tym zahebistym aucie? Zacytuj

dodano: 16:50, 06 czerwca 2019 przez: Zamoscianin

23 lata? To bez uprawnień? Teraz od 24 lat jest pełna kategoria??? Zacytuj

dodano: 16:49, 06 czerwca 2019 przez: tomasz

do bravo girl nie jest mi szkoda ja posiadam najnormalniejsze auto nie do szpanu ale ty kiedys zginiesz jak jeszcze bedziesz glupi ;) Zacytuj

dodano: 13:05, 06 czerwca 2019 przez: do Bravo girl

brawo TY Zacytuj

dodano: 12:54, 06 czerwca 2019 przez: Bravo girl

Co pedały szkoda wam że koleś mam motocykl a wy jedynie możecie pomarzyć? Jego moto jego naklejki Zacytuj

dodano: 11:31, 06 czerwca 2019 przez: 4589

pseudomotocyklista, który masturbuje się na redtube, brazzers itp. ze zachcialo mu sie naklejek na motorze Zacytuj

dodano: 11:16, 06 czerwca 2019 przez: Mery dżejn

Redtube haha :D Zacytuj